رضا بهرام كيست؟ + ليست آهنگها

دانلود آهنگ هاي جديد, دانلود موزيك, موزيك هاي ايراني, دانلود اهنگ, بهترين اهنگ هاي ايراني, آهنگ شاد, آهنگ غمگين

آموزش طراحي رايگان فروشگاه اينترنتي
دانلود آهنگ رضا بهرام خالي از لطف نباشد
كد تمام آهنگ هاي پيشواز همراه اول رضا بهرام
متن آهنگ نگار رضا بهرام
رضا بهرام كيست؟ + ليست آهنگها
دانلود آهنگ جديد محسن ابراهيم زاده به نام جدايي دو طرفه

رضا بهرام كيست؟ + ليست آهنگها

رضا بهرام كيست؟ + ليست آهنگها بيوگرافي رضا بهرام خواننده مشهور موسيقي پاپ

اين روزها خوانندگان زيادي در عرصه موسيقي كشورمان فعال هستند كه برخي براي خود هواداران زيادي را جلب كرده اند و برخي هم نيامده از فروغ افتاده اند. يكي از خوانندگان موفق و جوان كه مورد علاقه قشر جوان كشورمان نيز هست، رضا بهرام است.

بيوگرافي رضا بهرام
با پخش سريال ممنوعه و آهنگ رضا بهرام در ممنوعه محبوبيت اين خواننده جوان هم بيشتر شد. در اين مقاله از پارسي نو براي شما در مورد زندگي خصوصي رضا بهرام مطالبي را گردآوري و منتشر كرده ايم. از جمله در مورد رضا بهرام و همسرش در مورد خانواده رضا بهرام و… صحبت كرده ايم.


رضا بهرام يكي از خوانندگان جواني است كه طرفداراني را هم براي خود دارد. اين خواننده جوان متولد ۲۰ دي ماه سال ۱۳۷۰ در شهر يزد است. سبك موسيقي او تلفيقي ايراني است و از سال ۱۳۸۸ در اين عرصه فعاليت مي كند. اين خواننده در حال حاضر در تهران زندگي مي كند.

رضا بهرام در صدا و سيما هم اجراهاي زيادي  داشته است و همكاري او با اين سازمان در حدي بوده است كه آهنگ تيتراژ سريال ممنوعه را ساخته است.
زندگي خصوصي رضا بهرام نام اصلي رضا بهرام خواننده، رضا هلاورجاني است و در حقيقت رضا بهرام نام هنري او محسوب مي شود.
از نظر تحصيلات او در سال ۱۳۸۹ در رشته مديريت مالي در دانشگاه علم و فرهنگ يزد پذيرفته شد و در اين رشته شروع به تحصيل كرد.
در مورد خانواده رضا بهرام بايد بدانيد كه او فرزند دوم خانواده است. خانواده آنها پنج نفره هستند يعني او داراي يك خواهر بزرگتر از خود و يك خواهر كوچكتر از خود است. خواهران رضا بهرام در عرصه ورزش فعاليت دارند. خواهر بزرگتر او سواركار است و خواهر كوچكترش هم در رشته ورزشي كاناپولو به شكل حرفه اي فعاليت دارد.
نام اصلي رضا بهرام , آهنگ هاي رضا بهرام
ازدواج رضا بهرامدر مورد وضعيت تاهل رضا بهرام اطلاعات خاصي منتشر نشده است اما ظاهرا او مجرد است و فعلا ازدواج نكرده است. بنابراين سوال در مورد همسر رضا بهرام براي طرفداران او همچنان مبهم است.
مشوق رضا براي خواننده شدن، پدرش بوده است كه در سال ۱۳۸۴ فوت كرده و شايد اين مهمترين دليل كناره گيري رضا بهرام از دنياي خوانندگي بود. در اين زمان او به ورزش فوتبال روي آورد و به تيم فولاد يزد پيوست. مدتي هم به شكل موقت به تيم فولاد خوزستان پيوست و در اين تيم هم دچار مصدوميت شد و اين صدمه باعث شد تا او بعد از ۳ سال جراحي شود و به اين طريق از دنياي فوتبال هم فاصله گرفت و مجدد به دنياي مويسقي بازگشت.
حامي بعدي اين خواننده بعد از فوت پدر، مادرش بوده است. مادر رضا بهرام نه تنها در عرصه موسيقي بلكه در تمام مراحل زندگي از فرزندش حمايت كرده و خود رضا هم گفته است بعد از خدا زندگي و موفقيت هايش را مديون زحمات مادرش است.

زندگي هنري رضا بهرامدر مورد اين كه اين خواننده از كي و چگونه وارد عرصه موسيقي و خوانندگي شد و به موفقيت هايي دست يافت، بايد بدانيد كه رضا بهرام يك سال پيش از ورود به دانشگاه يعني در سال ۱۳۸۸ فعاليت موسيقيايي خود را شروع كرد. اين آغاز كار را ادامه دارد تا اين كه در سال ۱۳۹۳ به شكل حرفه اي فعاليت هاي هنري خود در اين عرصه را استارت زد.
هر خواننده اي حامي و مدير خاص خود را دارد و در مورد اين خواننده و شرايط اش هم بايد بدانيد كه در حال حاضر رضا بهرام تمام فعاليت‌هاي هنري خود را با نظارت شركت فرهنگي هنري ققنوس انجام مي دهد.

رضا بهرام از جمله خواننده هايي است كه با انتشار اولين ترانه خود به شكل رسمي موفق شد تا به شهرت زيادي دست يابد. اولين آهنگ رضا بهرام در تاريخ ۲۹ تير ماه ۱۳۹۷ منتشر شد. اولين ترانه رضا بهرام از عشق بگو نام دارد كه شعر و ملودي آن از حامد دهقاني است و تنظيم كننده آن هم مسعود جهاني بوده است. انتشار آهنگ از عشق بگو رضا بهرام براي او محبوبيت زيادي به همراه داشت.
گفتني است كه معرفي شدن رضا بهرام بواسطه آهنگ هاي ديگر از قبل صورت گرفته بود. از جمله يكي از كارهاي قوي كه در آن حضور داشت، آهنگ گلي از آرش و مسيح بود كه با اين خوانندگان جوان و البته پر طرفدار به صورت همخواني شركت داشته است. اين آهنگ هم براي مخاطبان جذابيت زيادي داشته و دارد.
رضا بهرام در ممنوعه , زندگينامه رضا بهرام
اين خواننده نوظهور و البته پر طرفدار در ويژه برنامه تحويل سال ۱۳۹۸ مهمان برنامه عصر جديد احسان عليخاني در شبكه ۳ سيما بود، او در اين برنامه به صورت زنده ترانه اي را اجرا كرد. رضا بهرام همچنين در ويژه برنامه نوروز ۱۳۹۷ با اجراي علي ضيا از شبكه ۱ سيما هم دعوت شد.
آهنگ مو به مو رضا بهرام براي تيتراژ سريال ممنوعه با بازي ميلاد كي مرام مخاطبان بيشتري را به سوي او جذب كرد. گفتني است كه زمان پخش رسمي اين آهنگ ميلاد كي مرام بازيگر در پيج شخصي خود در اينستاگرام ويديويي با همراهي رضا بهرام منتشر كرد كه در اين ويدئو در مورد اين آهنگ و نحوه پخش آن توضيح دادند.
رضا بهرام شروع كننده مراسم اختتاميه سي و ششمين جشنواره فيلم فجر بود.  او در اين مراسم كه در برج ميلاد تهران برگزار شد، آهنگ از عشق بگو را اجرا كرد.
رضا بهرام در تلويزيون فعاليت هاي ديگري هم داشته است كه در ادامه ليست آنها را مي توانيد مشاهده كنيد.
ساخت تيتراژ برنامه فرمول يك از شبكه ۱ سيما و موزيك ويديو آهنگ آتش در اين تيتراژ
ساخت تيتراژ برنامه حالا خورشيد از شبكه ۳ سيما و موزيك ويديو آهنگ از عشق بگو
علت موفقيت رضا بهرامرضا بهرام صدايي خاص دارد و در اجرا توانمند است. در مورد اين كه چگونه او به موفقيت دست يافت بايد بدانيد كه او آوازه ايراني و موسيقي جزر و فلامينگو و موسيقي پاپ را با هم تلفيقي كار مي كند و همين كار تلفيقي او باعث شده تا او در كارها و آهنگ هايش موفق باشد و طيف متفاوت مخاطبان را به خود جلب مي كند.
اينستاگرام رضا بهرام و اجراهاي زنده اونكته مهم كه شايد موفقيت او را نشان مي دهد آن است كه اين خواننده به صورت زنده در پيج اينستاگرامش براي فالورهايش اجراي زنده دارد كه بسيار عالي و فوق العاده هستند چرا كه با صداي طبيعي و بدون افكت منتشر مي شوند و اين يعني مهارت رضا بهرام در عرصه خوانندگي.

تحصيلات رضا بهرام , ازدواج رضا بهرام

رضا بهرام در صفحه اينستاگرامش در مورد اجراي كنسرت و آمادگي خود براي اين كار خبر داده است كه طرفدرارنش بر اين اعتقاد هستند كه او در اين زمينه موفق خواهد شد.

اگر مي خواهيد آدرس اينستاگرام رضا بهرام را سر بزنيد، مي توانيد به آيدي زير مراجعه كنيد :
ليست آهنگ هاي معروف رضا بهرام

آهنگ هاي رضا بهرامساخت آهنگ از عشق بگو توليد سال ۱۳۹۷، ناشر موسسه ققنوس
ساخت آهنگ ديوانه توليد سال ۱۳۹۷، ناشر موسسه ققنوس
ساخت آهنگ بيمار توليد سال ۱۳۹۷، ناشر موسسه ققنوس
ساخت آهنگ كجايي توليد سال ۱۳۹۷، ناشر موسسه ققنوس
ساخت آهنگ مو به مو توليد سال ۱۳۹۷، ناشر موسسه ققنوس
ساخت آهنگ آتش توليد سال ۱۳۹۷، ناشر موسسه ققنوس
ساخت آهنگ شب هاي بعد از تو توليد سال ۱۳۹۸، ناشر موسسه ققنوس
ساخت آهنگ گل عشق توليد سال ۱۳۹۸، ناشر موسسه ققنوس
ساخت آهنگ آرامشي دارم توليد سال ۱۳۹۸، ناشر موسسه ققنوس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.